Du visar för närvarande Kurs rallylydnad avancerade/mästare

Kurs rallylydnad avancerade/mästare

Kurs i rallylydnad avancerad- och mästarklass

6-8 deltagare

Kurs rallylydnad avancerade/mästare för Anna Larsson.

Har börjat med minst avancerad klass.

Hunden ska vara vaccinerad enligt SKK:s riktlinjer.

Kursbeskrivning

Under två dagar jobbar vi med momentinlärning, finslipar högerhandling, övar kluriga kombinationer och banor, tävlingstränar
mm.

Allt för att ni som ett team ska både ha roligare ihop och få bättre resultat på tävlingsbanorna!

Det är en helgkurs på två dagar, lördag 24/9 och söndag 25/9, kl 10-16.

Kostnaden är 2 700 kr plus att du behöver vara medlem i VaBK om du inte redan är det.

Sista anmälningsdag är 20 september.

Annika Malmros Borell står som kursledare på Studiefrämjandets sida, men det är för det admnistrativa. Anna Larsson är instruktör.

Kläder efter väder – vi är ute i alla väder!

Instruktör

Anna Larsson, extern instruktör

Genom åren har jag tävlat i nio olika hundsporter, varav landslaget i heelwork to music (vunnit EM, NM & 2 x SM), SM i rallylydnad, mina hundar har tagit championat i HTM, freestyle, lydnad och rallylydnad, tävlat i högsta klassen i vallning & agility, samt tävlat i spår, sök och nose work.