[tabs titles=”Våra funktionärer|Funktionärer för MH|” ids=”1|2″]

[tab id=”1″]

Utöver förtroendevalda som styrelse, sektoransvariga och instruktörer har vi också många som gör större eller mindre insatser hos oss som funktionärer. Funktionärer av olika slag behövs för att alla våra aktiviteter ska flyta på ett smidigt sätt.

Det är omöjligt att räkna upp alla funktionärer här, men några exempel på de roller som från och till behöver bemannas med frivilliga insatser:

• köksansvarig vid medlemsmöten och tävlingar
  • figuranter på MH
  • olika funktionärer på våra tävlingar i rallylydnad, agility, lydnad och bruks – skrivare, löpare, inropare m.fl.
  • spårläggare i bruks
  • parkeringsvakter på våra tävlingar

Listan kan göras längre. Vi är så glada och stolta över er!

Vill du också vara med och dra ditt strå till stacken? Du vet kanske bara inte vad just du kan göra?

Inne på kontoret finns en pärm med klubbens alla rollbeskrivningar. Där kan du läsa om allt från parkeringsvakt till skrivare till b-figurant osv. Eller kontakta någon av våra sektoransvariga eller styrelsen!

[/tab]

[tab id=”2″]

MH-figge_Lili

Bilden: Lili Östergren Jadeby är både A- och B-figurant för MH.

Klubben har följande funktionärer för MH:

Testledare: Carola Hag

A-figurant: Lili Östergren Jadeby

B-figurant: Lili Östergren Jadeby, Lillemor Hedlund, Terese Måhl, Johanna Blom, Eva Heljesten.

[/tab]