Måndagspromenad 10 jan

Måndagspromenad nu på måndag 10 januari kl 18:30. Vi träffas på Vallentuna IP vid motionsspåren och går 2,6 km slingan. Varmt välkomna hälsar Bie! Blir det för kallt ställer vi in promenaden. Bie meddelar på vår facebook-sida, här, kl 16 på måndag 10 jan om promenaden blir av eller inte.