Välkomna på medlemsmöte Tors 11 maj kl 18:30 Vi startar grillen i god tid och bjuder på hamburgare och korv från kl 18:30. Mätta startar vi sedan medlemsmötet kl 19 med info från styrelsen Efter det kommer Veterinären i Vallentuna med Jerker och Kajsa som pratar om sommarens faror och svarar på era frågor förstås.
Kopiera och klistra in denna URL på din WordPress-webbplats för att bädda in
Kopiera och klistra in denna kod på din webbplats för att bädda in