Medlemsmöte torsdag 11 maj

Välkomna på medlemsmöte Tors 11 maj kl 18:30 Vi startar grillen i god tid och bjuder på hamburgare och korv från kl 18:30. Mätta startar vi sedan medlemsmötet kl 19 med info från styrelsen Efter det kommer Veterinären i Vallentuna med Jerker och Kajsa som pratar om sommarens faror och svarar på era frågor förstås.