Du visar för närvarande Kallelse till årsmöte 16/2-2020

Kallelse till årsmöte 16/2-2020

Kallelse till årsmöte 16 feb, 2020

Kallelse för alla medlemmar i Vallentuina Brukshundklubb till årsmöte som är söndagen den 16 februari kl 16-18 i klubbstugan. Vi bjuder på fika.

Du finner förslag till dagordning och övriga möteshandlingar senast 7 dagar före årsmötet i klubbstugan samt på här vår hemsida.

På årsmötet går vi bland annat igenom verksamhetsberättelsen för 2019, fastställer balans och resultaträkning, fastställer Verksamhetsplan för 2020 samt väljer styrelse för i år.

Då bomkoden spridits till fler än oss medlemmar kommer vi att ändra den från 16/2-2020 till **** .

Vv. svara senast 1 feb, 2020, på Facebook-evenemanget så att vi vet hur många som kommer.

Välkommen önskar styrelsen i Vallentuna Brukshundklubb!

Du som medlem har fått mejl med kallelse och den nya bomkoden. Är du medlem, men inte fått mejl har du inte angett någon mejladress. Gå in på länken här och ser hur man gör.

Efter att du lagt till mejladress till dina uppgifter mejla sekr@vallentunabrukshundklubb.se så skickar jag hela kallelsen med kod och allt.