Styrdokument och blanketter

Fråga till styrelsen

Har du en fråga till styrelsen så mejla oss.

Vill du föreslå ett inköp skriv din förfrågan  och förklara noggrant vad du vill uppnå med inköpet och vilka utgifter det medför samt vem som kommer vara ansvarig för utförandet.

Du kan se när nästa styrelsemöte är under Kalender->Styrelsemöten i huvudmenyn här på sidan.

Stadgar

Vallentuna Brukshundklubb följer ”Normalstadgar för lokalklubb inom Svenska Brukshundklubben”.

Klubbspecifika detaljer

I tillägg till SBK:s normalstadgar för lokalklubb finns av Förbundsstyrelsen godkända klubbspecifika detaljer som klubbens namn och styrelsens sammansättning.

Ordningsregler

Läs mer om att tänka på vid träning och hundars uppförande på våra sida för ordningsregler.

Sponsring

Vallentuna Brukshundklubb kan bevilja sponsringsansökningar för ekipage som satsar seriöst på hundsport på högre nivå inom lydnad, bruks, agility och rally, till exempel talangtrupper, SM och i landslagssammanhang.

Utlägg och arvoden

Dokument att fylla i för att få ersättning för utlägg, arvoden som funktionär eller reseersättning.