Du visar för närvarande Uppdaterad kallelse nr 2 till årsmöte

Uppdaterad kallelse nr 2 till årsmöte

Med anledning av att de flesta av Folkhälsomyndighetens åtgärder mot smittspridning av covid-19 upphör den 9 februari 2022, upphör även begränsningarna för Svenska Kennelklubbens klubbverksamhet. Föreningskommittén har beslutat häva sin tidigare avrådan från att anordna fysiska års- och fullmäktigemöten.

Därför har styrelsen i Vallentuna Brukshundklubb beslutat att återigen ha årsmötet på plats i klubbstugan. Det kommer inte att finnas möjlighet att delta på distans då hybridmöten inte är tillåtna av Svenska Kennelklubben.

Kallelse till alla medlemmar

Kallelse till årsmöte i Vallentuna Brukshundklubb söndag den 20 februari 2022 kl 16-18.

På årsmötet går vi bland annat igenom vad vi gjort i år och planerar att göra nästa år. Dessutom förstås val av styrelse, revisorer och valberedning för nästa år.

Välkommen önskar styrelsen i Vallentuna Brukshundklubb!