Du visar för närvarande Årets ekipage 2022

Årets ekipage 2022

På årsmötet 19 februari 2023 utses ”Årets ekipage 2022”

Vi utser Årets ekipage för det av våra ekipage som tävlat för Vallentuna Brukshundklubb som lyckats bäst i olika officiella hundsporter under året.

Regler

Priset ”Årets Ekipage” delas ut till klubbens bästa ekipage i officiell tävlingsgren och för varje klass inom respektive tävlingsgren. Exempelvis i rallylydnad i nybörjarklass, fortsättningsklass, avancerad klass samt mästarklass.

Perioden gäller 1 december, 2021 – 30 november, 2022. De ekipage som under perioden har erhållit högsta poängsumma räknat på max tre tävlingar blir Årets ekipage. Vid lika poängsumma delas titeln.

För agility räknas de tre bästa resultaten per klass 1,2 eller 3, men oavsett storlek eller agility- eller hoppklass, under perioden enligt poäng på Agilitydata .

Ekipage kan tävla om titeln i obegränsat antal grenar och klasser.

Anmälan

De tävlande får själva rapportera in sina resultat som de vill vara med att kämpa om titeln.
Gör det senast 1 december 2022.

När du anmäler ange då:

• Namn på förare och hund
  • För varje tävlingsgren och klass
    • Tävling #1 datum, arrangör och poängsumma
    • Tävling #2 datum, arrangör och poängsumma