Du visar för närvarande Allmänlydnadskurs steg II

Allmänlydnadskurs steg II

Warning: Undefined array key "image_style" in /data/3/1/317a6c37-0349-48d4-806d-33be59e181cc/vallentunabrukshundklubb.se/public_html/wp-content/plugins/tlp-team/app/Controllers/Frontend/Shortcode.php on line 216

Warning: Trying to access array offset on null in /data/3/1/317a6c37-0349-48d4-806d-33be59e181cc/vallentunabrukshundklubb.se/public_html/wp-content/plugins/tlp-team/app/Controllers/Frontend/Shortcode.php on line 216

Välkommen på Allmänlydnadskurs, steg II

Max 8 deltagare

Välkommen att delta i en kurs där vi arbetar med att sagt kommando gäller, det som vi benämner som stadga i hundträningen.

Hur lägger vi upp vår träning för att lyckas nå målet vi har?

Förkunskaper

För hundägare med hundar som gått Allmänlydnad grund, förkunskaper som krävs för denna kurs är att du har en upparbetad kontakt med din hund.

Hunden ska vara vaccinerad enligt SKK riktlinjer.

Kursbeskrivning

Befästa brukliga vardagliga kommandon, arbeta med stadga i hundens utförande och arbeta fram en grund för kursdeltagande i specifika grenar som Agility, Lydnad eller Rallylydnad.

Med en grund i allmänlydnaden som ständigt tränas är det lättare att tillgodose sig grenspecifika kurser

Kursen är på 6 gånger och börjar mån 27/4.

Kostnaden är 1 800 kr plus att du behöver vara medlem i VaBK om du inre redan är det.

Kläder efter väder vi är ute i alla väder!

Instruktör

Madelene Arvidsson

SBK Instruktör Allmänlydnad

Har själv två Australian Shepherds & en Labrador som jag tränar med. Träningen för mig ska vara glädjefyllt och ge energi, det är för mig gemenskapen med hundarna och klubbkompisarna som gör att det tillbringas mycket tid på klubben.