Du visar för närvarande Tips på föreläsning 20 april

Tips på föreläsning 20 april

Studiefrämjandet och vår kontakt Michaela Rylin tipsar om en kommande föreläsning som är redan 20 april

Jag och mina kollegor får då och då in önskemål om föreläsningar som vi kanske kan anordna och vi gör vad vi kan för att få till det. 🙂 Denna föreläsning är en sådan.
Intresset för nosarbete med hund och framförallt specialsök och nosework är ju stort och därför är vi glada att vi nu bokat en digital föreläsning med Tobias Gustavsson, SWDI, kring just markeringsträning.

Michaela Rylin, Studiefrämjandet

Föreläsning – Markeringsträning för sök- och spårhundar

Är du intresserad av spår och sökarbete med hund och vill fördjupa dig i markeringsträning så är detta föreläsningen för dig. Tobias Gustavsson från SWDI berättar hur man kan lära in en passiv markering.

200kr för aktiva cirkelledare, 250kr för övriga SKK/SBK/SHU medlemmar, 300kr för övriga. Betala mot faktura.
OBS ange i anmälan om du är cirkelledare eller övrig medlem och ska ha rabatterat pris.