Du visar för närvarande Hundmarschen hösten 2021

Hundmarschen hösten 2021

Under 2021 genomför Brukshundklubben två hundmarscher på distans, en på våren och en nu på hösten. Ett roligt arrangemang för alla som vill röra på sig tillsammans med sin hund och få tips på olika övningar.

Hundmarschen har anpassats efter det rådande läget med pandemin och arrangeras därför inte på en gemensam plats denna gång utan genomförs på ett säkert sätt för alla som vill röra på sig med sin hund.

Höstens hundmarsch är 13-19 september.

Gå en valfri sträcka på minst 10 km tillsammans med din hund i naturen. Sträckan kan delas upp på fler kortare distanser vid behov, men den totala sträckan ska vara 10 km.

Glöm inte vatten till dig och din hund, bra skor att gå i och kanske något gott fika.

Hundmarschen-pin och diplom

När du har gått 10 km kan du registrera dig direkt på Brukshundklubbens hemsidan via knappen till höger. De skickar då en hundmarschen-pin och ett diplom till dig.

Formuläret för att registrera när du har gått 10 km är öppet under de datum när hundmarschen går, alltså 13-19 september.