Du visar för närvarande Medlemskortet i VaBK

Medlemskortet i VaBK

Ditt medlemskort

Ditt medlemskort för medlemsskap i olika lokalklubbar inom Brukshundklubben, som hos oss på Vallentuna BK, finns nu tillgängligt via ”Mina sidor” på Brukshundklubbens hemsida.

Medlemskort

Info från Brukshundklubben

Nu ligger Mina sidor med medlemskort aktivt på hemsidan.
Vi har kopplat ihop klubbwebben och medlemssystemet så att alla medlemmar kommer åt att se information kring sina medlemskap genom att logga in via brukshundklubben.se. På sidan Mitt medlemskap finns ditt/dina giltiga medlemskort. Medlemskorten visar namn, medlemsnummer, klubb och medlemsperiod.
Laddar du ner ditt/dina medlemskort finns en QR-kod som kan skannas av behörig person för att verifiera medlemskapet om det är t ex i brytpunkt mellan slut och start för nästa period. För att visa att du är medlem visar du ditt/dina medlemskort på antingen mobil, dator eller en utskriven kopia av medlemskortet/en med QR-koden.

Brukshundklubben
Mina sidor på Brukshundklubbens webbplats