Du visar för närvarande Torsdagsträning 19 okt

Torsdagsträning 19 okt

Välkommen på öppen träning

Torsdag 19 oktober kl 19-20:30

Alltid minst en ledare från klubben finns där, men inte alltid arrangerade övningar utan du ansvarar själv för din träning, men får tips och träningskompisar från andra klubbmedlemmar.

Kim är där på torsdag och det kommer att finnas en Hoopers-bana att träna på. Givetvis går det att träna annat också efter eget bevåg 🙂.

Denna gång tänker vi lite extra på Rosa bandet och du får gärna ha något rosa på dig själv eller din hund.

Swisha gärna valfri summa till 123-551 5945 som är till Cancerfonden i samarbete med Monster Hundmat. Visa swishet och du får en liten gåva till din hund.

Varmt välkomna!

Kim Andersson

För mig är de viktigaste med träning och tävling att den ger oss glädje och energi, de ska vara kul at träna och tävla med sin hund.