Bli medlem i Vallentuna Brukshundklubb

Som medlem i Vallentuna Brukshundklubb kan du delta i de kurser och övriga aktiviteter som klubben anordnar.

Alternativ 1) Ny medlem i Vallentuna BK och Svenska Brukshundklubben (SBK) – Avgift: 600 kr

Om du inte redan är medlem i SBK via någon annan specialklubb så betalar du fullt pris för ditt medlemskap.
* Klicka på gröna knappen till höger för att komma till Brukshundklubbens medlemsystem.
* Klicka därefter på knappen [Bli medlem] mitt på sidan.
* Klicka sedan på [Välj län] och sedan på [Uppsala län] som Vallentuna BK tillhör och som du sedan väljer.

Alternativ 2) Delbetalande medlem i Vallentuna BK – Avgift: 200 kr

Om du är familjemedlem till någon fullbetalande SBK-medlem eller om du redan är medlem i SBK via någon annan lokalklubb så betalar du endast medlemsavgift till vår klubb.
* Klicka på gröna knappen till höger för att komma till Brukshudklubbens medlemsystem.
* Logga sedan in via ”Logga in” längst uppe till höger på den sidan.
* Gå därefter till ”Medlemskap -> Bli medlem” i vänstermenyn och välj [Uppsala län] som Vallentuna BK tillhör som du sedan väljer.

Alternativ 3) Om du är mellan 6-25 år

Om du är mellan 6-25 år kan du istället gå med i Sveriges Hundungdom.

När du blir medlem i Hundungdom kan du då välja att ha Vallentuna BK som specialklubb utan extra kostnad.