Du visar för närvarande Workshop i Positiv vardagslydnad

Workshop i Positiv vardagslydnad

Warning: Undefined array key "image_style" in /data/3/1/317a6c37-0349-48d4-806d-33be59e181cc/vallentunabrukshundklubb.se/public_html/wp-content/plugins/tlp-team/app/Controllers/Frontend/Shortcode.php on line 216

Warning: Trying to access array offset on null in /data/3/1/317a6c37-0349-48d4-806d-33be59e181cc/vallentunabrukshundklubb.se/public_html/wp-content/plugins/tlp-team/app/Controllers/Frontend/Shortcode.php on line 216

Hur går det till?

Vi kommer innan de förbestämda träffarna fördjupa oss i den litteratur som just för stunden är Workshopens grund.

Varje deltagare läser de kapitel som anvisas inför varje träff och skriver ner de funderingar som uppkommer och svarar på de instuderingsfrågor som finns i kompendiet inför varje träff. Under träffarna byter vi tankar med varandra om vad vi har läst och hur det på sikt är användbart för oss som hundägare. Vi tränar upp oss i att källkritiskt plocka ut de delar vi tror på och vad som kan passa oss individuellt. Instruktörsledda kurser gör att flertalet av oss människor får det gjort istället för att skjuta det på framtiden.

Men att läsa sig till kunskap kostar inte mer än den litteratur vi behöver, så vi gör det här kostnadsfritt tillsammans. Beroende på respons kommer det att rulla flera Workshops under året då med möjlighet att själv komma med förslag på litteratur.

Att ta med till varje tillfälle:
Kursbok, kompendium, penna & eget fika!

Träffarna är:

17/3, 19/3, 24/3, 26/3 & 31/3 kl: 19.30-21.00

Workshop: Vi läser oss till mer kunskap

Första boken blir:

100% Positiv Vardagslydnad av Arne Aarrestad

Mejla Madelene via knappen till höger och ange ditt namn och medlemsnummer.

Du väntar in ett bekräftelsemail där även kursens kompendium medföljer.

Kom och gör mig sällskap, tillsammans sker utveckling som vi blir rika på tillsammans!

Madelene Arvidsson

SBK Instruktör Allmänlydnad

Har själv två Australian Shepherds & en Labrador som jag tränar med. Träningen för mig ska vara glädjefyllt och ge energi, det är för mig gemenskapen med hundarna och klubbkompisarna som gör att det tillbringas mycket tid på klubben.